Werken van Britten, Josef Suk en Tristan Keuris.
Het Amstel Strijkers Ensemble werd in 1986 opgericht en bestaat uit enthousiaste strijkers met een uiteenlopende achtergrond. Het orkest werkt met verschillende dirigenten, waarvan een aantal regelmatig bij het ensemble terugkeert. Twee maal per jaar bereidt het Amstel Strijkers Ensemble een nieuw programma voor, dat behalve in Amsterdam ook elders in het land wordt uitgevoerd. Er wordt vooral muziek gespeeld uit de Romantiek, daarnaast ook van Nederlandse componisten.
Amstel Strijkers Ensemble o.l.v. Loes Visser
Julia Bronkhorst (sopr), Amstel Strijkers Ensemble o.l.v. Loes Visser
Amstel Strijkers Ensemble o.l.v. Loes Visser