Marjès Benoist is nu docente aan het Amsterdams Conservatorium en gespecialiseerd in jong talent. In 1984 was ze zelf jong talent.
In één van onze oudste concerten, gehouden in oktober 1984 in De IJsbreker, speelt ze werk van drie ook al zo vroegrijpe componisten: Mozart, Prokovjev en Liszt. Op het programma staat onder meer het bloedstollend mooie losse Adagio in b, een persoonlijke favoriet van veel pianisten. Benoit deelde die dag het podium met contrabassist Niek de Groot en pianist Michiel Kik.
Niek de Groot: contrabas Michiel Kik: piano
Niek de Groot: contrabas Michiel Kik: piano
Marjès Benoist: piano
Marjès Benoist: piano
Marjès Benoist: piano
Marjès Benoist: piano