Lisanne Soeterbroek - viool en Ketevan Sharumashvili - piano speelden deze zaterdag werken van onder meer Schubert, Schumann en Astor Piazzolla.
Ongeveer tien jaar geleden nam Ketevan Sharumashvili deel aan een masterclass van de legendarische Hongaarse pianist en dirigent Tamás Vásáry in Spanje. Hierdoor kwam ze in contact met de tevens uit Hongarije afkomstige violist Vilmos Oláh met wie Vasáry lang en intensief samenwerkte. Vilmos nodigde enkele jaren daarna Ketevan uit om in Boedpast te spelen. Bij die gelegenheid spraken ze over het plan van Ketevan om in Bilthoven een klassiek muziekfestival te organiseren en hij bood aan om daar te komen spelen. Vilmos Oláh was echter door omstandigheden helaas verhinderd.
Lisanne Soeterbroek - viool, Ketevan Sharumashvili - piano
Lisanne Soeterbroek - viool, Ketevan Sharumashvili - piano
Lisanne Soeterbroek - viool,
Lisanne Soeterbroek - viool, Ketevan Sharumashvili - piano