Het Doelenkwartet met tussendoor elektronische muziek.
In de lunchconcerten die tijdens de Muziekweek dagelijks in het Bimhuis worden georganiseerd, klinkt actuele muziek van componisten uit verschillende landen, uitgevoerd door solisten en ensembles uit binnen- en buitenland. In dit concert is een afwisseling van acoustisch werk door het Doelenkwartet en elektronische stukken op tape te horen. Aan het eind volgt de uitreiking van de " Prix Ton Bruynèl"
DoelenKwartet: Frank de Groot, Janneke van Prooijen - viool; Karin Dolman - altviool; Hans Woudenberg - cello
Stelios Manousakis (tape)
DoelenKwartet: Frank de Groot, Janneke van Prooijen - viool; Karin Dolman - altviool; Hans Woudenberg - cello
Elsa Justel (tape)
DoelenKwartet: Frank de Groot, Janneke van Prooijen - viool; Karin Dolman - altviool; Hans Woudenberg - cello
Yutaka Makino (tape)
Frank de Groot, Janneke van Prooijen - viool; Karin Dolman - altviool; Hans Woudenberg - cello Gasten: Rebecca Smit - cello; Ruben Sanderse - altviool Directie: Bas Wiegers