Trio's van Camille Saint-Saëns en Julius Röntgen
Casper Bleumers studeerde te Amsterdam aan het Sweelinck Conservatorium bij Davina van Wely en Istvan Parkanyi.
Als solist trad Casper op met onder andere Forum Filharmonisch en hij was enige jaren concertmeester van het Nationaal Jeugd Orkest. Speelde ook veel kamermuziek.
Bart van de Roer(1972) studeerde aan het Sweelinck Conservatorium in Amsterdam bij Jan Wijn. Als solist speelde hij bij diverse orkesten, hij is ook actief in de kamermuziek.
Van de Roer is hoofdvakdocent klassiek piano en kamermuziek aan het Rotterdams Conservatorium Codarts.
Anneke Janssen -cello
Het Röntgen Pianotrio: Casper Bleumers (viool), Anneke Janssen (cello), Bart van der Roer (piano)
Het Röntgen Pianotrio: Casper Bleumers (viool), Anneke Janssen (cello), Bart van der Roer (piano)