Opnieuw een concert uit de Holland Music Sessions, de concertserie rondom jong talent die tegenwoordig in Bergen, jarenlang echter in Amsterdam werd gehouden.
Dit concert uit de editie van 2000 bestaat uit twee delen. Voor de pauze treedt het cello-pianoduo PantaRhei aan, met werk van Brahms en Britten. Na de pauze heeft de Hongaarse pianist Peter Józca het rijk alleen. Via Mozart en Schubert leidt hij ons langs zijn landgenoten Bartók en Liszt. Van die laatste horen we nu eens geen virtuoos bravourestuk, maar iets uit de Annés de pèlegrinage.
Duo PantaRhei: Gavriel Lipkind (cello), Roman Zaslavski (piano)
Duo PantaRhei: Gavriel Lipkind (cello), Roman Zaslavski (piano)
Duo PantaRhei: Gavriel Lipkind (cello), Roman Zaslavski (piano)
Peter Józca (piano)
Peter Józca (piano)
Peter Józca (piano)
Peter Józca (piano)
Peter Józca (piano)