Support the Concertzender

Steun ons door vriend te worden, een donatie te doen of te sponsoren.

Vriend
Ik wil steunen door vriend te worden.
Doneren
Ik wil steunen door een donatie te doen.
Sponsor
Ik wil steunen door te sponsoren.
Ik word vriend voor het bedrag van
per jaar
Ik wil het bedrag van doneren
Ik wil sponsoren met
Ondersteuningsvoorkeuren
Newsletter
Get the latest updates and offers.
Product updates
Learn about new features and products.
Event invitations
Invitatations to exclusive events.
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden
ConcertPodium

Osiris Trio

13 november 1992 - Opnamelocatie

Werken van Dmitri Sjostakovitsj, Vitezslav Novák en Roel van Oosten.

Het Osiris Trio is opgericht na een succesvol optreden in het Concertgebouw in 1988. Tot 2005 bestond het trio uit Peter Brunt (viool), Larissa Groeneveld (cello) en Ellen Corver (piano). In de jaren 2005-2010 werd Brunt vervangen door Vesko Eschkenazy, daarna keerde hij weer terug.

Het Osiris trio speelt het repertoire voor pianotrio van Joseph Haydn tot en met hedendaagse componisten, van wie velen werken speciaal voor het trio hebben geschreven.

Het trio speelt ook geregeld samen met andere musici om andere muziek dan alleen pianotrio's te kunnen spelen.

  • track 01 Trio, quasi una ballata, opus 27

    Osiris Trio

  • track 02 Trio voor piano, viool en cello vivace - interlude, nocturne - scherzo - rondo

    Osiris Trio

  • track 03 Trio nr 2, opus 67 andante - allegro con brio - largo - allegretto

    Osiris Trio