Werken van Dmitri Sjostakovitsj, Vitezslav Novák en Roel van Oosten.
Het Osiris Trio is opgericht na een succesvol optreden in het Concertgebouw in 1988. Tot 2005 bestond het trio uit Peter Brunt (viool), Larissa Groeneveld (cello) en Ellen Corver (piano). In de jaren 2005-2010 werd Brunt vervangen door Vesko Eschkenazy, daarna keerde hij weer terug.
Het Osiris trio speelt het repertoire voor pianotrio van Joseph Haydn tot en met hedendaagse componisten, van wie velen werken speciaal voor het trio hebben geschreven.
Het trio speelt ook geregeld samen met andere musici om andere muziek dan alleen pianotrio's te kunnen spelen.
Osiris Trio
Osiris Trio
Osiris Trio