Hobo en harp in verschillende eeuwen
Pauline Oostenrijk ontving in 1999 als eerste hoboïst de Nederlandse Muziekprijs, de hoogste staatsonderscheiding op het gebied van de klassieke muziek. Vanaf 1993 was zij 25 jaar lang solohoboïste van het Residentie Orkest. Zij concentreert zich nu onder andere op kamermuziek, doceren en componeren.
Manja Smits ontving de Nederlandse Muziekprijs in 1993 als eerste harpist. Ook zij was enige jaren werkzaam in het Residentie Orkest, maar richt zich nu meer op solo- en kamermuziek en lesgeven.
Dit gevarieerde concert stamt uit het begin van hun carrière. Zij spelen onder andere werken van Carl Philipp Emanuel Bach, Maurice Ravel, Karlheinz Stockhausen en Heinz Holliger.
Pauline Oostenrijk (hob), Manja Smits (harp)
Pauline Oostenrijk (hob), Manja Smits (harp)
Pauline Oostenrijk (hob), Manja Smits (harp)
Pauline Oostenrijk (hob)
Pauline Oostenrijk (hob), Manja Smits (harp)
Pauline Oostenrijk (hob), Manja Smits (harp)
Pauline Oostenrijk (hob), Manja Smits (harp)d