Franse pianomuziek rond 1900
Nadat ze bij Jan Wijn aan het Sweelinck Conservatorium te Amsterdam hun diploma Uitvoerend Musicus behaalden, zijn Wyneke Jordans en Leo van Doeselaar niet meer weg te denken van de Nederlandse concertpodia. Als quatre-mainsduo, op twee piano's en in samenwerking met ensembles als de Slagwerkgroep Amsterdam, het Nederlands Kamerkoor, het Berliner Philharmonischer Chor, het Barokorkest van de Nederlandse Bachvereniging , Anima Eterna en verschillende Nederlandse Symfonie-orkesten hebben ze zich sinds 1977 ontwikkeld tot een hechte eenheid.
Hier spelen ze composities van drie bekende Franse componisten: Bizet, Debussy en Satie.
Wyneke Jordans, Leo van Doeselaar (piano)
Wyneke Jordans, Leo van Doeselaar (piano)
Wyneke Jordans, Leo van Doeselaar (piano)
Wyneke Jordans, Leo van Doeselaar (piano)
Wyneke Jordans, Leo van Doeselaar (piano)