Support the Concertzender

Steun ons door vriend te worden, een donatie te doen of te sponsoren.

Vriend
Ik wil steunen door vriend te worden.
Doneren
Ik wil steunen door een donatie te doen.
Sponsor
Ik wil steunen door te sponsoren.
Ik word vriend voor het bedrag van
per jaar
Ik wil het bedrag van doneren
Ik wil sponsoren met
Ondersteuningsvoorkeuren
Newsletter
Get the latest updates and offers.
Product updates
Learn about new features and products.
Event invitations
Invitatations to exclusive events.
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden

Nieuws

Drop me off in Haarlem

IMG_4917

DROP ME OFF IN HAARLEM is een maandelijkse serie concerten en sessies met Haarlemse jazzmusici.

Bassist Paul Berner en Pletterij directeur en programmeur Arno Duivestein merkten dat steeds meer gerenommeerde jazz-musici in Haarlem wonen. Begin december kwam deze groep, die een kleine 20 muzikanten bedraagt, bij elkaar. Daar is besloten tot een serie concerten en sessies onder de titel ‘Drop me off in Haarlem’ (verwijzing naar het bijna gelijknamige stuk van Duke Ellington). Maandelijks treedt een groep of project op van een van de Haarlemse musici. Daarnaast vindt de tweede maandag van de maand een sessie plaats waarin deze musici deelnemen en bevriende musici uitnodigen. Op deze manier hopen we weer een ouderwetse Haarlemse ‘jazz- community’ te ontwikkelen. TICKETS