Support the Concertzender

Steun ons door vriend te worden, een donatie te doen of te sponsoren.

Vriend
Ik wil steunen door vriend te worden.
Doneren
Ik wil steunen door een donatie te doen.
Sponsor
Ik wil steunen door te sponsoren.
Ik word vriend voor het bedrag van
per jaar
Ik wil het bedrag van doneren
Ik wil sponsoren met
Ondersteuningsvoorkeuren
Newsletter
Get the latest updates and offers.
Product updates
Learn about new features and products.
Event invitations
Invitatations to exclusive events.
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden

Nieuws

X-Rated en The Return Of Planet X

In het programma X-Rated van zondagavond 13 mei (21.00-23.00 uur) zijn kaartjes te winnen voor The Return Of Planet X. Een 3-delig concertprogramma in de Grote of St. Bavokerk in het centrum van Haarlem. Een combinatie van elektronische muziek met klassieke elementen.

Ron Boots en REMY, oftewel Remy Stroomer, spelen op zaterdag 19 mei vlak voor het wereldberoemde C. Müller-kerkorgel in de Grote of St. Bavokerk in Haarlem.


REMY speelt een uur muziek die speciaal gecomponeerd is voor dit evenement. Naast synthesizers en een vleugel zet hij 3 leden in van het Symfonie Orkest Bloembollenstreek:

  • Wouter de Ruyter, viool

  • Dick Bijlsma, viool

  • Martine de Ke, cello

Het deel van Ron Boots bestaat uit een 3 kwartier durende set, die geïnspireerd is door de stijl van Klaus Schulze uit de latere jaren 1970.

Ook zijn materiaal is speciaal geschreven voor dit concert.

Ron wordt bijgestaan door toetsenist Eric van der Heijden en drummer Harold van der Heijden, 2 musici met wie Boots in de afgelopen 20 jaar regelmatig heeft samengewerkt.


In het 3e deel van het concert spelen Ron Boots en REMY samen.

Wie, wat, waar

'The Return of Planet X' door Ron Boots, REMY & friends
live in de Grote of St. Bavokerk, Haarlem
zaterdag 19 mei 2012
deuren open: 19.00 uuraanvang: 19.45 uur

Kijk voor meer info over het concert op www.desertedislandmusic.nl/greatchurch

Lees meer over X-Rated van 13 mei in onze programmagids.